Minikmucizemiz aslında eşiniz geldiğinde biraz daha sakin kalarak konuşsanız neden izlediğine dair. Açıklaması tabiki kabul edilebilir değildir ama üzüldüğünzü incindiğinizi söyleseniz hamile olduğunzu ve bu çocuğu beraber yaptığınızı sakin bi dille hatırlatsanız belki vicdanı sızlar en azından tekrarlamaz. Kavga etmeyin hem siz hem eşiniz hemde en önemlisi bebeğinz üzülür stres yapar🙏🏻