Birsenvergili mucizemizibekliyoruzz bu lekelenmeler kanamalar vs bunlarda Doğum habercisi sadece habercisi tabi suyum gelmedikçe gitmeyi düşünmüyorum 🙏😊
Birsenvergili Kızlar doktorla iletişime geçtim şimdi kahverengi leke ve sümüksüyü söyledim Bebek hareketlerini ve sancımım olup olmadığını sordu gayet iyi olduğunu sancım olmadığını söyledim kanamam veya sancım olursa gelmemi söyledi içim rahatladı ya🙏🙏
sibelisss Birsenvergili ahh cnm sen dogurmadn mi 😊🤗😍 geçen gün hastane odasında bırakmstk en son seni, yiğit bebis içer de rahat demek ki benim oglusda 14 aralık son ins beni böyle oyalamazda gelir 🙄🤩😘😘
Birsenvergili sibelisss ah ah nst sancılar çıktı ama düzensiz eve yollandım doğurcam sandım değilmiş leke geldi ama kanama sancı olursa gelmemi istedi doktor kasılmalar devam ediyor
sibelisss Birsenvergili nisan geldiyse dogum eli kulagindadir gelir insallah🤗 böyle beklemekte zor ya ama geldi gelicek sabir 😍🤗 belirti sadece nisan mi geldi Daha 13 gun var ama altta bi ağrı sizi asagida kemiklerde filan oluyor 🙄🙄
Hafizeipek Birsenvergili Yiğit te hep gelcek gibi yapıp gelmiyo ya parmağında oynatıyor seni çılgın bebek😂😂😂