36+4 bebek 39+5 çıkıyor hem kg hem boy her şey çok normal olsun istedim fakat doktorum hem çatı dar hem bebek çok kilolu olur beklersek dedi plesantada da hafif kireçlenme varmış. Cumartesiye sezeryan tarihi aldık. Çok üzgünüm bebeğim erken doğucak gibi hissediyorum. Doktorların hep sezeryan da direttiklerini düşünüyorum. Şu an 3.800 gr görünüyor eğer bebek 3 kg civarı doğarsa olay çıkarırım diyorum🤣 karışık duygularla doğuma gidicem