Berraeray1 bende bir tüp bebek annesiyim. Canım kendini şartlama çünkü bende hiç belirti olmadı mesela ne nel ağrısı nede kasık ağrısı tutunduktan 6 hafta sonra başladı ağrılarım oda çok hafif çift embriyo transferi olmuştum ama 1 tanesi tutundu lekelenmem de olmadı hatta bu seferde olmadı demiştim ama çok şükür 22+04 deyiz 💙 İnşallah seninde pozitif sonucunu okuruz buradan akışına bırak ağır kaldırma ev işi yapma