Kadersss Semakaplan daha dün gittiğimde 2.750 dedi ay sanki zayıf dedim doktoruma hatta hayır gayet iyi ve haftasıyla uyumlu dedi önemli olan bu dedi senin 2.780 37 hsfta ile uyumlu görünüyor tabi başka bir sorun yok ise
Hilalgurce Semakaplan düğümlenmedi ise de beslenemiyordur bu durumlarda içerde kilosu artmadigi için dışarıda artar diye alıyorlar. O yüzden takipte kalır.
Semakaplan Hilalgurce az beslenin neden alalım desin ki aç mı kalıyor, ya da ben minyonum bana çekmiştir 😄
Hilalgurce Semakaplan en başta soyleyecegin şeyi en sonda söylemişsin bacı 😁 sağlık sıhhat ile al kucagina
Aycan1234 Benimki 36.haftada 2750 kiloydu doktor az dedi 37+5 de 2750 dedi yine hiç kilo almamıştı sezeryan oldum ama doğduğunda 2590 kilo doğdu
Mervesultan Ru23veyda internette de %12,5 yanılma payı olduğu yazıyor makalelerde.artı da olabilir sonuçta ☺️🌸
Semakaplan Kvrck06 seninki iyiyse bizimkine niye iyi diyorlar anlamıyorum, bana iyi demedi gerçi küçük dedi
Kvrck06 Semakaplan bilemiyorum orasını ama çok düşük degil geçenlerde arkadaşım doğum yaptı 2750 ile doğurdu. Hem de 40 haftayı geçirdi o yüzden fazla kafana takma derim
Aycan1234 IlaydaOrhanKopuz Bebeğim plasenta sı yaşlanmış tı çocuk son bir hafta hiç kilo almamıştı 1 cm acilmam vardı ama riskli olduğu için bekleyemedik o yüzden sezeryan oldum doğumda plasenta bebekten tamamen ayrılmıştı normalde ayrılmaması gerekiyormuş