Feyza02 sselinn öyle valla ne yapçaz insan şaşırıyor ufaktan başlayayım diyorum e bebekte bitane anne çantası 500 600 lira ona verene kadar büyük ihtiyacı alayım sonra onları alayım diyorum 😂
Feyza02 baybarsmom beşik ve şifonyerden başka bi dolap kalıyor aslında oda olunca daha uyguna geliyor tekli almak yerine bende o yüzden oda alıcam ev bizim taşınma ihtimalim de yok o yüzden
Lindam06 -Annem canım merhaba ☺️ cinsiyeti öğrenince haber et demiştin Cuma günü gittik doktora gördük orda küçük bir bamya vardı 😁😁 Oğluşumuz olucak Hayırlısı ile.
Lindam06 -Annem çok teşekkür ederim 🤗 amin cümlemizin kucağına sağ sağlim almayı nasip eylesin. Mobilyayı ne yaptın benı daha ne arayan var ne soran 4.haftaya girdik
xbebegimx Lindam06 ya bnde bbutikten aldim infinity modelini dolap ve uyku seti yatagi geldi 4 hafta icinde ama karyolasini yanlis getirmislr tekrar haftaya onu getrdigimizde kuralim dolabini da ddiler gidis o gidis 3 hafta olcak ondan da ses yok
-Annem Lindam06 Kuzum sipariş verdim yasal süre 6 - 8 hafta dediler ama o kadar surmedigini hatta biri sipariş verdi ürün mağazaya gelir gelmez cikarttirdim 3 haftada falan demişti . Zaten daha yeni verdimm siparişi ses etmiyorum o yüzden 😂
Lindam06 xbebegimx benim çok acelem yok ta işte heyecan merak gelsinler diye bekliyorum 🥰 arama yaptınızmı peki ?
xbebegimx Lindam06 evet sadece bu hafta diyorlar diger hafta oluyor 😂 en azindan dolabi kursalardi yatagin acelesi yoktu ama erken almak iyi oluyor mobilyayi hep bir aksaklik falan cikabiliyor iyi yapmissiniz sizde🙂
Beyzanrrr Feyza02 al canım cinsiyet belli olduysa bnm belli değil sadece beşiğini aldım ben bnmde belli olsun herşeyini alicam cnku çok pahalı
Lindam06 -Annem tek kişilik nevresim takımı bır tane yastık yorgan normal hepsi tek kişilik alındı :) öyle çoçuk bebek uyku takımı seti almadım