Feyza02 Bebek odası değil de ben genç odası alma taraftarıyım. Çünkü ilk zamanlar çocuk anneye ihtiyaç duyuyor geceleri sürekli odasına git gel emzirme zor olduğu için kızımı 4 yaşına kadar beşikte büyüttüm sonra yatak dolap ve komodin aldım daha yeni yaptım beraber beğendik hem o da çok heveslendi. Şimdi bebeğim olacak yine beşikte büyütür 3 4 yaşına gelince de bir yatakta onun için alırım diye düşünüyorum. Bu arada biz vivense mobilyadan aldık hem piyasaya göre uygun hem de kaliteli, tavsiye ederim 💕