Kızlar cuma günü oğlum 18 haftalık olacak ve hiçbir şekilde hareketlerini hissetmiyorum. Bağırsak seyirmesi vs şeklinde de hissetmiyorum. Doktorum plesantayla ilgili bir nedenden dolayı geç hissedeceğimi söyledi ama en azından bağırsak seyirmesi şeklinde hissetmem gerekmiyor muydu? Bu durum beni biraz korkutmaya başladı. İlk gebeliğim. Yardımcı olursanız çok sevinirim