benan2016 Eymenikoo ben hemen ayağa kalktım ameliyat olmasına rağmen gecesinde koridorda yavaş yavaş yürüdüm bence hiç korkmayın
Eymenikoo benan2016 Aa ne güzel herkes o ilk yürümeleri çok zor anlatıyor.Sezaryen olma durumum da var bebek iri biraz umarım olursam da rahat geçer kendimi korkutmak istemiyorum 🙄
benan2016 Eymenikoo benim ikinci gebeliğim ilk kız bu erkekti doktor iri bebek dedi kızım da 3750 doğmuştu sizin kaçıncı hafta
Eymenikoo benan2016 37+4 ilk bebeğim ve şu an 3.700 kg dedi haftaya Perşembe çatı muayenesi yapıcak bebek 4 kg yu geçerse sezaryen dedi..🙈