Eymenikoo ben hamilelikte pozitifliğe inanıyorum enerjinizi yüksek tutun evet söylüyolar zor sancıları çekmek diye ama elbet dayanacak gücü de veriyor Allah hep pozitif düşünün zaten önemli olan nasıl dogum yaptıgımız degil saglıklı yavrular olmaları umarım hersey gönlünüzce olur 🙏🏼😇🧿