Nisam2008 yo ben çok arzuluyorum 4 yıl aradan sonra geliyo benimkide birde ilki erkek bu kız tam istediğim gibi çok heycanlı ve istekliyim korkularım yok daha güçlü olacağımı düşünüyorum hatta ama bende fark olarak mesela oğlumu öğrendiğim andan itibaren bi günlük tutmuştum oraya ultrason resimlerini yapıştırmıştım doğuma kadar. Her resimde hikayeyi anlatmıştım tarih atmıştım işte bugün cinsiyetini öğrendik şu gün çok sakinsin diye korkup doktora gitmiştik ve seni görmüştük iyiydin filan. Bunu şuan yapmıyorum🙈Öyle günlük filan tutup fotolar yapıştırmak gelmedi içimden mesela ilk heycan dediğiniz böyle bişi olsa gerek. Ama diğer türlüde fark olarak oğlumu karnımda canım cicim diye hiç sevmemiştim saçma geliyodu görmeden ama şuan kızımı çok seviyorum karnımı okşaya okşaya hep canım cicim diyip konuşuyorum onla