Nisam2008 Benim ikinci çocuğum olacak inşallah.Bir kızım var 10 yıl aradan sonra ikinciye hamileyim,ama duygularım çok değişik.İlki gibi nedense hissetmiyorum.Ilkinde daha hevesli,daha heycanlıydım.Heralde yaşlada alakalı.Acaba sevebilecekmiyim,alışabilecekmiyim,ya kızım gibi sevemezsem gibi düşünceler var.Çok isteyerek hamile kaldım ama neden böyle hissediyorum bilmiyorum.İkinci bebeğini bekleyenler sizin duygularınız nasıl?
reinamm Nisam2008 çok normal. Benmde ikinci gebeliğim 7 sene geçti, heyecanm yok hiçbişey hissetmiyorum 😰
Yokk Nisam2008 benimde ikinci canım oğlum 2.5 yasnda suan 29 hftalj hamileyim ikinci oğlmu beklyrm ins bendeki sorunda alısabilckmiym ikisine yetebilckmym, 💙💙🙏
Adenbebek Nisam2008 Nisam2008 duygularıma tercıman olmussunuz benim kızımda 11 yasında ona 8 sene sonra kavustum bu gebelikte isteyerek oldu ama onun kadar sevemiycem sanki çok karısık benimde duygularım
Nisam2008 Kumsalllll Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah.Doğunca geçecek eminim bu duygular hep hormonlara veriyorum😃
Nisam2008 reinamm ben bişey hissedemiyorum diye vicdan azabı çekiyorum.Gerçekten ilki çok farklıymış.Burda görüyorum ilk bebeğini bekleyenler ne kadar hevesli heycanlı😊Bende bir zamanlar öyleydim diyorum,ama kimle konuşsam ikincide hep böyle hissediyorlar
Nisam2008 Adenbebek Bide tam büyüttün tekrar baştan başlıycaksın falan diyenler var iyice sinir oluyorum.Bunlar aynı zamanda kardeş yap diyen kişiler.ikincinin cinsiyeti belli mi sizin 😊
Turgutbebek Adenbebek onun kadar sevmicem galba ne demek . Bunu hamilelik psikolojinize veriyorum aksini düşünmek bile daha doğmamış bebeğe yaptığınız haksızlığı gösteriyor
Cismmpoyraz48 Nisam2008 benimde 3 yaşında oğlum var kızımı bekliyorum bendede tam tersi bunda daha çok heyecanlıyım hep kız çocuğum olsun isterdim o yüzden bu kadar heycan sabırsızlık sanırım kızım olunca oğlumu ihmal etmekten korkuyorum düşüncelere giriyorum bazen duygusallasiyorum ağlamaklı oluyorum ikisinede sevgimi nasıl yetiricem die düşünüyorum kıskançlık olacak onu düşünüyorum. Düsuncelerim bitmiyor 😔
Nisam2008 Cismmpoyraz48 Eminim doğunca bütün bu düşüncelerimize gülüp geçicezde işte insan düşümdükçe düşünüyor.Kız evlat çok güzel bişey sadece babacı oluyorlar😊Bende eşimde ikinciyide çok kız istedik ama nasip tabi rabbim erkek evlat nasip etti 💙 Kendimi şimdiye kadar hiç erkek annesi olarak düşünmemiştim çok tuhafım 😁
Ecrinimleyla Cismmpoyraz48 bizim ikinci olmasına rağmen nasıl düşünüyoruz bende öyle 6 yaşında kızım var ihmal etmekten çok korkuyorum hep aklımda o bu süreçten etkilenmesin istiyorum ya bazen düşünüyorum babaannem 8 tane doğurmuş nasıl yapmış nasıl büyütmüş hayret 🙄
Cns_mry Ya aynı dert bende de var heyecan var ıkıncı cocugm olcak diye ama kızımın yerını kardesi alırmı blmıyorm cok farklı bısey ve bunları dusunurken de utanıyorum 😐
Sedazeyno Cns_mry benimde 5 yaşında bir kızım ilk evliliğimden ikinci evliliğimi yaptım 2 aylık hamileyim tek korkum kızım kendini eksik hisseder mi yoksa ikisinede yetecek sevgim ilgim olduğuna eminim
Kubrarecep Bende ikinciye hamileyim oğlum 6 yaşında ikinci paşamı bekliyorum oda 27+5 haftalık evet benimde en çok merak ettiğim şey acaba ilk çocuğum gibi sevebilecek miyim herkes evlat sevgisi aynı değişmez diyor ama bilemiyorum doğduklarında anlıcaz allah hepimize hayırlı doğumlar nasip etsin
Nisam2008 Kubrarecep İkinciyi yapanlarda ikinci daha tatlı oluyor diyorlar.Sağlıkla doğsunlarda önemli olan o.Doğunca anlıycaz inşallah
EmineBurcuTfekiSar Canım benim ilk Gebeliğim haliyle sizi anlayamam ama benim eltiminde oğlundan 10 sene sonra bir oğlu daha oldu. Oda heyecansız duruyordu ama şimdi öyle çok seviyor ki her halinden belli. O bebek kokusu sarıcak sizi. sizin içinizde büyüyen sizden bir parça sonuçta. Rabbim sağlıkla kucağımıza almamızı nasip etsin evlatlarımızı inşallah 🤲🤲
1prens1prenses Benimde oğlum 4 yaşında 20haftalığım ama ilki gibi heyecan var nasıl olacak nasıl doğacak hep içimde bir mutluluk 🙏❤️💕😘
Nehirli Nisam2008 sizin ne güzel bi kız bir erkek farklı kıyafetler alıcaksınız farkılı cinsiyeti yetiştiriceksınız heyecanınız olmalı bence 😃
Nur_banu Nisam2008 bu bütün 2. Hamilelik için geçerli galiba 😃 ve ben çoğu zaman hamile olduğumu bile unutuyorum ilk kızımda her şeyden kendimi sakınıyordum çok dikkat ediyordum uykularım düzenli yememe içmeme aşırı dikkatliydim ama bunda öyle olmadı maalesef çünkü unutuyorum sürekli hamile olduğumu 🙈😔
Nisam2008 Nur_banu Aynen bende öyleyim valla.İlki tabi daha rahat ikincide evdeki sorumlulukta var ve evde bir çocuk daha var sonuçta,onlada alakalı bence.