Selam kızlar doktorum ısrarla fetal dna yaptımamı söylüyor ben şey diye düşünmüştüm hani ikiliyi yaptırıyım her hangi bir sorun çıkarsa fetali yaptırırım ama çok kararsızım sizce ne yapıyım bu arada ikili testlerinizi nerde ve ne kadara yaptırdınız bana 3500 tl dediler normalmi acaba