2cocukluu-annee Nefised sabah oglum sevdigi icin pişi yaptim oglen kuru fasulye bulgur pilavi salata yedik.dun esime pasta aldirmistim canim istedigi icin sonra ondan yedik aksama dogru kiraz nektarin ve cilek yedik sonra gunu kapattik cok sukur
Yesimakkoc 01180322 Bide sürekli terlediğim için kokumdan rahatsız oluyorum sürekli duş alıyorum 1 saat sonra yine aynı kayınvalidemlerde kalıyorum eşim şehir dışında çalışıyo bi an önce gelsede evime gitsem bunaldım burda
01180322 Yesimakkoc ay o çok zor bnde eşimin ailesiyle 3 yıl yalnız ysadm eşim 3 yıl boyunca sadece 2 ay yanımdaydı.okadar zorki, . Şimdi bir yıldır yan yanayiz geçmişe baktıkça yazık diyorum sadece
Yesimakkoc 01180322 Hiç soramyın çok zor bazen eşime mülteci gibi yaşıyorum diyorum 2 yıl onlarla yaşadım aynı zamanda eltimde ev üstündeydi iğrenç bi 2 yıl geçirdim geçen sene kasım ayında evimi ayırdım biz merkeze taşındık eşimle meğer hamileymişim ozaman hem ev taşıma hemde eşimin abisi evlenicekti aynı hafta içinde düğündü derken adetim 1 hafta gecikti test yaptım gebeydim ertesi gün düşürdüm bebeğimi düşük yaptığım gün köye geldik eşimle 1 ay burda kaldık evlerinin tadilatını yapıypdu eşim bazen bende düşünüyorum biz eşimle dığeu düzgün yanlız kalamamışız ve kafayı yiyorum düşününce
Yesimakkoc 01180322 ay bide siz 3 yıl yanlız yaşamışsınız benim eşim arada birde olsa eve uğradığı oluyodu ama pek bi faydasını göremedim ağzıma sıçtıkları oldu eşim hayırdır bi sorun mu var bile demedi hiç bizaman onlara insanın zoruna gidiyor
01180322 Yesimakkoc bilmezmiyim , gözümün önünde bana aileme laf ediliyordu . Eşim yok yaşım kucuktu. Artık sokağa çıkmak istemiyordum , koydekiler ayrı eşimi soruyordu , evde ayrı bı kargaşa , kayinvalidemden birgün güler bı yüz gormedim
Yesimakkoc 01180322 Benim kaynanam eltim olmasa iyi kadın aslında ben 23 yaşındayım bu arada eltim 30’lu yaşları geçmiş yani sanırsam 3 çocuk sahibi 11 yıl evli beni kendiyle bir görüyo anlamış değilim yani insan çocuğu yaşında birine niye bu kadar kin güder onun yaptıkları yüzünden ısınamıyorum artık ona o yüzden şuan köydeyim hiç burda olmak istemiyorum ama kayınvalidem millet laf söz eder küslermi acaba ondan mı gelmiyor derler diye sürekli getirtiyo beni eşim evde olmayınca napalım artık hayırlısıyla çocuğum olunca evimde kalırım artık
01180322 Yesimakkoc ayy aynı durum bnmde eltim 40 li yaşlarda . Ben bişey begensem o alırdı kayinvalidemin hakkından gelirdi her oray gittiginde ağlamaklı dönerdi hırsını bnden cikarirdi. Bnmde yaşım kucuktu eşim yoktu hep ezilen taraftaydm🥹
Yesimakkoc 01180322 Kötü ve kıskanç eltiler kapatılsın 😂 benim kaynanamda asla ona kalk şu işi yap demez ama bana dersi hep cam sil kapı sil o yapmazdı sinir olurdum bende 😂
Blueberry0 Nefised sabah kaşarlı tost yedim öğlen dondurma vs yedim akşamda trileçe ve elmalı turta yapmıştım az bise yedim acıkmamıstım , gece de kaynanama indim yeşil mercimek yemeği yedim 😂
Zumra_elif61 Binim canım hepppp buzzzzz yemek istiyor dayanamıyorum yiyorum dr bisey olmaz boğazın sismesse dedi sismedi Allah’a şükür bi de vişne istiyorum ama bulamadım 🤔🤔😞😞
Yesimakkoc Zumra_elif61 pazarlarda vardır muhakak canım neyi aşeriyosan ye sonra bebekte doğum lekesi olurmuş derler
Zumra_elif61 Yesimakkoc dikenli incir Akdeniz’de tatilde yemiştim buzun içinde satıolar doğuda görünce şok oldum geçen bi vişneli bulamadım 😂😂
Yesimakkoc Zumra_elif61 Ben normalde tatlı şeylerle pek aram yok daha çok eşki şeyler seviyorum gebe kaldım halla aynıyım bende bişey değişmedi geçen gün tam olgunlaşmayan üzümlerden bahçeden topladım kaşıkla hafif ezdim üzerinide bol tuzlayıp yedim 😋😂