birannis_ 1melekannesi3858 benimde aynı 2575 dedi sanki bana az geldi bilemedim doktorumuz normal dedi ama işte insan ister istemez bı dusunceye kapılıyor aman sağlıklı bir şekilde kucaklayalim yavrularımızı nasipse sağlıklı olsunlar da doğunca kilo aldırırız nasipse 🥰🌸
1melekannesi3858 birannis_ bana ilk 2800 dedi bende yanlışlık olmasın hocam dedim 3 gün önce 2200 demiştiniz dedim tekrar baktı yaklaşık 2500 2600 dedi
ByzzS 1melekannesi3858 canım şu an ben de aynı durumdayım 36+0 doktor sana ne dedi o zaman kanala mı girmişti bebek
Busraasunal Ayy bende 36dayımm benimde aynı vajinaya ağrı kasıklarıma ağrı giriyo ama yatınca geçiyo baya