birannis_ yok kuzu geçti zaten şükür aslında hiç endiselenmem.36 doğum haftası sayılıyor ama bebis biraz geriden geliyo kilo alsın öyle gelsin diye yoksa simdi bile gelse bisey olmaz kilosu iyi olsa 2200 du pazartesi kilosu cihazda yanlışlık yoksa devletteki cihazlara pek güvenmiyorum.da