Canımmmm hiç üzme kendini ve teyzeni meyzeni dinleme. Ona neymiş senin bebeğinden ? Sen bişey olmayacak diyorsan, sen rahatsan o istediğini desin. Benim de evimde köpeğim var pitbull kırması. O da çok tüy döküyor ve her yerde onun tüyleri var. Ne bizim eve gelip kalan bebişlere bişey oldu ne de benim bebişime bişey olacak. Abim, kardeşim ve ben de köpekli evde büyüdük doğduğumuzdan beri ve çok şükür hiçbir sıkıntımız yok. İçini ferah tut yani 🌺🌺 Üzme kendini de köpeğini de. O da can o da bebeğin 🌺🥰