filialunae bizimde kedimiz var ve insanlar hep verin birine,ee çocuk doğunca ne olacak,tüyleri çocuğa zarar vıdı vıdı konuştular yorum yaptılar. Dedim beraber büyüyecekler kimseye asla vermem ve yorumların önüne geçtim,doktora da sordum aşıları tamsa sıkıntı olmaz dedi. Zaten hayvan sahipleniyorsak kılını tüyünü hesap ederek sahiplenmiyor muyuz? Kızımız neredeyse bir senedir bizimle ve bize aşırı düşkün asla yanımızdan ayrılmaz hep yanyanayız eşimin geldiğini anlayıp hemen kapıya koşar karşılar hep bir sevgi gösterisi içerisinde anlayacağınız açıkçası çocuğumun alerjisi vs çıksa ki inşallah çıkmaz o zaman bile veremem kimseye. vicdanen asla rahat edemem ona bu kötülüğü asla yapamam ne onu bizden mahrum bırakabilirim ne de bizi ondan. Yani sonuç olarak insanları çok da ciddiye almayın,kendi fikrinize düşüncenize mantığınıza odaklanın.