Gul92 esradnz 41.haftama giriyorum doğumum yakın bende hic bırakamadım maalesf cok istedim ama hamileliğim rahat gecti bi kere bile bulantım olmadı sanırım ondan bırakamadım
MomNalbant esradnz esradnz bende 5 haftaligim gunde 1 paket iciyorum normalde ama ogrenince gunde 3 tane belki iciyorum. Ayni dedigin gibi resmen aseriyorum napcam bilmiyorum cok canim istiyo ama icmek de istemiyorum cok kotu bi durum
Elifaaksoyy esradnz hamileliğimde sigaradan nefret eden ben resmen sigara aşerdim ama ağzıma sürmedim çünkü zararlı olan birşey bebeğimin sağlığından önemli değil
Binyaminannesi esradnz ben 28 haftalığa kadar 4 yada 5 günde belki bir paket bitiriyorum sonradan günde ikiye şimdide tamamen terk ettim 34+1 haftalığım terk etmesi zordu ama oldu