Eminehatiopoglu esradnz ben 39 haftaligim baslarda kendimi tuttum icmedim arada 1 2 oluyordu ama 4.5.6. Ayda tiksindim icemedim sonrasinda 7. Ayda yine basladim gunde 8 9 bazen 10
Ysn busrasafak bakın sigara bebekte gelişme geriliği plasenta dekolman sebep olabiliyor çok ciddi şeyler bunlar yapmayın bebeğinize kıymayın o size bir emanet unutmayın Yaradandan
Sarenry esradnz şuanlık yok canım cok şükür bakalım ama korkuyo insan işte basıl yapcaz bilmiyorum 30 haftalık olduk bakalım
Aygn Valla hamile kalmadan önce içtim hamile olduğumu öğrendiğim an bıraktım içmedim çünkü vicdan azabı çekecektim Allah korusun şuan aklıma geliyr ama kokusundan bile nefret edyrm inş doguruncada icmem😁
Berkaytuana Lütfen yapmayın size emanet bir cana zarar vermeyin. Bebeğimi öğrenmeden önce günde bir paket icerdim öğrendiğim gun bıraktım. Her zaman söylüyorum gene soylicem bebeklerimiz bizim nefislerimizden daha değerli. Lütfen içmeyin ..
Leylasmom 4 yildir sigara dumani ve alkolun girla oldugu bir yerde calisiyorum karsilama hostesiyim luks bir pub da. Ama 4 aylik gebeyim ve yakin zamanda isten ayrilacagim.
Krasivyy Arkadaşlar içtimde bebeğimde problem olmadı diyenler bebek doğmadan sıkıntı olmadığını nasıl anlayabiliyosunuz düşük kilolu doğum doğum sırasında komplikasyonlar ve ölü doğum doğum sonrası solunum yetmezliği bunları göze alabildiyseniz ne mutlu size ben öğrenir öğrenmez bıraktım hatta o kadar zorlandım ki sinir krizleri geçirdim ben iki paket içen insandım ama bıraktım paramedik olduğum için daha iyi biliyorum zararlarını umarım siZde bırakır sağ sağlim evlatlarınızı kucağınıza alırsınız ...
smls19 esradnz Ben kesinlikle desteklemiyorum aslında bu biraz da annenin vicdanına kalmış bir mesele
smls19 Sarenry aslında bazı doktorlar anne içiyorsa gün de 7 adet içebilirsiniz diyor birden bırakınca hamile kaldığın zaman bebek de stresten giriyormuş bir arkadaş da duydum ne kadar doğru bilmiyorum