Gunay_2412 canım dört hastane çıkışı (bir tane isimli toplam beş) bi tane yenidoğan alt üst, bir ayaklı iki ayaksız tulum, 15-16 tane 1-3 ay kısa uzun kollu karışık zıbın aldım geri kalan her şeyi de 3-6 ay aldım 0-3 ay olanlar yetmezse bebeğim zayıf olursa sonradan alırım şimdilik bunlar yeterli diye düşündüm elimde kalmasını istemiyorum çünkü