Gunay_2412 her defasında aynı şeyi yazıyorum ama şu az al çabuk büyüyolar diyenleri gerçekten anlayamıyorum kızım 52 günlük oldu hala yenidoğan zıbınları oluyo , sadece tulumları ve ayaklı alt pijamalarını 2-3 hafta önce giydirmeyi bıraktım oda boydan kastığı için ki onları bile 1 ay giydi , bende 5 tane tulum vardı 6 tane alt üst takım vardı 10 tanede zıbın vardı anca yetiyodu ki benim kızım kusan bir kızda değil
Kilo olarakta 3365 gram doğdu ama eve geldik iki gün sonra 3 kiloya düşmüştü şimdi 4.5 kilo ve hala yenidoğan zıbınları giyiyo , bir kaç güne artık 3 aylıklara başlicam inşallah