A34nsns ben sadece yarım gün ayrı kalıncam. Süt izninden dolayı ve benim için daha zor olacak. Çünkü 5 6 gibi kalk bebeklerle ilgilen. Gece uykusu zaten Allah’a emanet olacak. E 8 gibi de anneme bırak falan işyerinde çalış eve gel tekrar bebekleri al eve geç onlarla ilgilen evle ilgilen. Aslında bakarsanız benim için daha zor