nasibe98 apartman hayatı falan bunlara gerçekten katılıyorum. İki yaşında oğlum var, kardeşi doğduğu zaman iki buçuk olacak. Ve o kadar yalnız ki, sitenin parkına çıkarsam çoğunluk Arap, yalnız kalıyor. Aile içinde de tek torun, haliyle bir kuzeni, akranı falan yok. Ben ne kadar arkadaş gibi oyun oynamaya çalışsam da yalnızdı. Şimdi karnımı seviyor falan diyorum biraz daha erken hamile kalabilirmişim en azından daha çok vakit geçirirlerdi. Tabiki zorluğu olacak, tek çocuk zor iki çocuk da tabi zor olacak. Bir insan yetiştirmek kolay değil, geçiyor. Bak ilki iki yaşına gelince, yemeğiydi, uykusuydu hep bir düzene girecek 💜 ondan birkaç ay sonra da ikinci bebişin düzene girecek her şey güzel olacak o zaman. Allah hepimizin yardımcısı olsun, sağlıkla kucaklarımıza alalım bebişleri 💜💜