Tubaaa570 olsun ben aşırı erken hissettim bazısı 25 ten sonra hissediyormuş. Bir anormallik yoktur. Hatta belki atıyordur elinizi koyunca hissediliyor bazısı sadece. Benim bebeğim 19 haftalık şu an ayakları göbek altımda kalıyor ayağını vurunca göbek altımdan hissediyorum. Muhtemelen sizinkide o civardan vuruyor. Pıt pıt atıyor. Bazen 20 dk elimi koyup ondan işaret bekliyorum sürekli hareket halindeyseniz hissetmiyorsunuzdur. Zaten güçsüz ya vuruşlar 🥹