1melekannesi3858 Sıcaklardan uyuyamayanlar gelsin bu sıcaklarda dayan dayanabilirsen valla billahi eşim.bile normalde sıcağı sever yazık adamcağız bile yatamiyo 🤣🤣🤣🤣🤣
Seyma_erkan27 1melekannesi3858 Gaziantep ten slm lar çok sıcak çok 🥴🥴 36+4 haftalığız eriyorum resmen sıcaktan hele birde oturup kalkamama bel ağrısı bitiriyor
Melekinci 1melekannesi3858 evde klima var , valla bilmiyorum klima olurmu acmak? 37 olucam nefes alamiuorum
1melekannesi3858 SedaF ayyyy bende sivasliyim.kayseride yaşıyorum bacım kayseri sivastan daha sıcak vallahi sarkislaliyim hatta 🤣🤣🤣
tunamomm 1melekannesi3858 offff Kayseri felakat maalesef kesinlikle uyuyamıyoruz geceleri Allah yardımcımız olsun hepimizin 😅
Ufdy9 Ya bende 36 haftadayım dün galiba nişan geldi emin değilim dünden önce ilişki yaşamıştık 1 gün sonra böyle balgam gibi uzayan bi akıntı geldi sizde oldu mu hiç ilişki sonrası böyle bişey
SedaF Ufdy9 bizde risk yok ama kendimiz risk almıyoruz ne gerek var riske işte böyle sıkıntılar oluyor korkuyoruz korkmayanı da anlamıyorum 🥺
Ufdy9 SedaF yalnız doğumu kolaylaştırmak için son haftalarda ilişki zaten öneriliyor doktorlar tarafından
1melekannesi3858 SedaF asko çoğu insan yapiyo ya özür dileyerek söylüyorum da kendi ellerinde olan bisey değil sonuçta 9 ay Bi bayan bekleyebilir ama Bi erkek zor yani
1melekannesi3858 Ufdy9 son haftan değil ki ama tatlım daha var haftanda normal doğum ise 40 a kadar bekletebiliyolar özellikle ilk gebelikae
1melekannesi3858 Ufdy9 rica ederim canım dikkat et inşallah yoktur biseyin nornal akntidir yanlış görmüşsündür inslqlah bebisin kilosu ne kadar
1melekannesi3858 Seyma_erkan27 kız klimada yok vantilatör yok ölüyorum resmen sıcaktan ya aleyküm.selam.
Seyma_erkan27 1melekannesi3858 Klima olsa ne güzel olurdu da maalesef bizde de yok en azından vantilatör le idare ediyoruz hiç kapatmadan çalışıyor garibim
1melekannesi3858 Seyma_erkan27 valla bizde oda yok eşime alalım diyorum ne gerek var ki surda doğuma ne kaldı diyo 🤣🤣
Seyma_erkan27 1melekannesi3858 Valla şu sıcaklarda 2 sinden birisi olmalı yoksa çekilmez allah yardımcımız olsun 🥴🤲
Ufdy9 1melekannesi3858 doktorumla konuştum zaten bi sorun yok 36 haftalık olduğunuzu görünce sormak istedim çok şükür riskli gebe değilim erken doğum gibi bi durumum da yok benimki merak sadece en son 34te gitmiştim 2300dü ama net ölçememişti cuma tekrar gidicem
ParodiMom İyi geceler hanımlar Sivas’a Kayseri’ye şükredin vallahi Antalya cehennem ateşi nem de bir yandan klimadan ayrılmak mümkün değil 8 haftalık bebiş banyo oda arası koşup duruyorum sürekli istiğfar 😪
1melekannesi3858 ParodiMom ilk 3 ay son 3 ay berbat ötesi berbat biseymis valla asko doğru Antalya daha sıcaktır ama bu yaz sivasta kayseri de de berbat bi sicak nem var yani çok kötü emin ol çekilecek gibi değil