Svetla Dogum süreci yaklaştıkça bi heyecan her akşam bebekle ilgili tuhaf rüyalar görüyorum psikolojim mi bozuldu acaba 🙈
zlemzcanzl Svetla 36+3 üz zaman durmuş sanki geçmiyor. Biran önce o gün gelsin doğurayım diye dua ediyorum şimdilik korku felan yok
Meltem_goksenin Svetla evet çok heyecanlıyım kavuşmak istiyorum artık çok merak ediyorum 😍😍🧿36+6 yım 💖normal mi yapçam sezaryen mi onu da merak ediyorum..yavrumu kucağıma alınca nasıl tepki vercem onu da merak ediyorum 😊🤰🏼
emoselos Bende 36+1 valla artık kendimi taşıyamıyorum bir an önce doğsun istiyorum ikinci hamileliğim ve ikinci prensesim geliyor inşallah
Hazal89 Bizimde son 10 gün önceleri hic birsey hissetmiyordum ustelik 3.bebegim ama simdi bi panik olmaya basladim nasıl dogacak nasıl büyüyecek 🙄😂😂
Hazal89 Bu arada hazirliklar ne durumda kizlar ben kiyafetlerini yikiyorum az once hastane cantamizi hazirlamaya başladım💕
Svetla Meltem_goksenin benim bebeğim en son dönmemişti bakalım 37. Haftada bakıcam dedi doktor normal mi olcak sezeryan mı 🤔
emoselos Çantalar hazır herşey hazır onu bekliyoruz hayırlısı ile inşallah Rabbim hiç kimseyi o yolda bırakmasın yar ve yardımcımız olsun inşallah
Hazal89 Svetla Masallah ne guzel Ben biraz gec kaldim sanırım🤷♀️ Bi kac gun icersinde tamamlamam lâzım
Meltem_goksenin Svetla Pazartesi kontrol benim de😊kFası aşağıda bizimkinin de bakalım hangş yoldan gelmeyi tercih etçek😍şu an için normal gidiyoruz🤲🏼38 de gelse keşke die dua ediyorum 😬kavuşmak istiyorum artık