64Demet64 aaa anladıııım. Ben daha ancak dün bulduk, 18 haftalık hamileyim. Biraz konuşmaya çalıştım ama almancam çok az olduğu için tam anlayamamışım. Çok iyi oldu sizin söylediğiniz😊 bir de bir şey daha merak ediyorum. Biz şehrimizdeki hastaneye değil de biraz daha uzaktakine gitmek istiyoruz. Orası daha iyi ve donanımlıymış diye duyduk. Sanırım hastaneden randevu almak gerekiyormuş ama bunu ne zaman yapacağız? Şimdi mi doğuma yakın mı biliyor musunuz?