Ozge-28 herkes son adet tarihi deyince biraz araştırma yaptım gerçi kendi doktoruma da sormuştum, normal gebe kalanlarda tam olarak hangi gün birleşme yaşandığı tahmin edilemediği için son adet tarihi baz alınırmış bizim belli olduğu için transfer gününden itibaren sayılıyor. internetten bulduğum bilgiyi de şöyle bırakayım.
“Gebelik haftası normal yolla elde edilen gebeliklerde son adet tarihinin ilk gününden itibaren hesaplanmaktadır. Tüp bebekle elde edilen gebeliklerde ise transfer gününe göre hesaplanmaktadır.”