Sympktz Canım benim kızım 2 yaş 9 aylıktı hamile kaldığımda aralarında 3 buçuk yaş var ve çevreme gerçekten öneriyorum. 3 yaştan sonra artık ilk çocuğun bazı davranışları oturuyor. Evet tabiki zorlukları var ama bence 1. Çocuğa bakılan enerjiyle 2 tane de yetiştirebiliyor. 1. Çocuğunda çok yardımı oluyor sana. Ama tabi tuvalet eğitimi,yeme alışkanlığını hamilelik döneminde bitirmeniz gerekiyor . Aslında tam yaş vermek doğru değil ilk yavrunuz artık bebek değil çocuk olmaya döndüğünde bence 2. Düşünebilir. İlk hamile kaldığımda ne olacak eyvah diyordum ama. Gerçekten tam zamanında yapmışım diyorum..