Merhaba anneler ilk çocuğum 2 yaşına girmesine 1 ay kaldı. İlk hamileliğimde bu forumdan çok faydalanmıştım tekrardan aklıma takılan birşey için bu forumdan faydalabileceğim aklıma geldi 😁 kısacası 2. Çocuk için kararsız olduğum bir dönemdeyim aslında çok net istemiyordum kızım okula başlayana kadar ama fikrimi eşimin büyüdükten sonra bir anlamı yok beraber büyüyüp birbirlerine arkadaş olmadıktan sonra demediyle değiştirdim. Siz 2. Çocuk için çocuğunuzun hangi yaşını düşündünüz veya şuan 2 çocuk sahibi olup yaş aralıkları neler sizden hayat tecrübelerinizi bekliyorum. Az yaş aralığı korktuğum gibi zor mu yoksa ben mi büyütüyorum