Kivircik01 Tugce-12 inşallah ama içini ferah tut kötüyü düşünme bak ne güzel görmüşsün çizgiyi çok şükür şimdi takip et tam netleştir ama iyi düşün
Selinmoon Tugce-12 arkadaşımın da iki testi silik çıktı regl bile gecikti ama kan testinden çıkmadı negatifti siz gene de kan verin bu teste ben güvenmiyorum 🙄
Tugce-12 Selinmoon canım öyle tabi ki herşey olabilir bende çok inanmak istemiyorum ama insan umut ediyor bilmiyorum
elfy12 Selinmoon gecen ay bende bu teste pozitif gördüm bende şaşırmıştım negatif cıkınca kanda demek bir tek benim basıma gelmemiş
elfy12 Selinmoon gecen ay bende bu teste pozitif gördüm bende şaşırmıştım negatif cıkınca kanda demek bir tek benim basıma gelmemiş
Selinmoon Tugce-12 anlıyorum o süreçten ben de geçtim ama önemli olan sakin olmak stresle olmaz bu işler ♥️ kafana takma
Tugce-12 Selinmoon teşekkür ediyorum canım Allah razı olsun kasıklarım çok ağrıyor adet olmaktan korkuyorum
Selinmoon Tugce-12 benim adet günü geldiği zamanlar başlamıştı kasık ağrılarım öncesinde yoktu çok fena ağrı yapıyor . Allah gönlüne göre versin ♥️
Tugce-12 Selinmoon canım gebelik yaşadın mı daha önce hiç gebelik belirtiside oluyor benim çok ağırmıştı o yüzden zaten acaba hamile miyim feğil miyim diye aklım karışıyor
tatlibebegim_ Tugce-12 var gibi canım bi iki gün daha testi tekrarla koyulaşma var mı diye takip ett🥰