Betay_ Merhaba kızlar, sata göre 5 hafta 4 günlük görünüyor ama beta hcg 16.8 çıktı. Çok daha yüksek olması gerekiyor neden böyle acaba bilgisi olan ya da böyle bir şey yaşayan var mı? 😖😖
Myasminn Betay_ Geç döllenme olmuş olabilir. Son adetime göre benim 10 haftalık olmam gerekirken kan değerim 28.4 çıkmıştı 12 gün sonra da keseyi 5+3 olarak görmüştüm
Mommysu Betay_ aynısını bu gün yaşadım 🥺 son regl tarihime göre 5+5 günlük kan sonucuma göre 62,3. Hemşirem aradı geç döllenme yada dış gebelik dedi. 🥺 Perşembe tekrar kan vereceğim
Donthappy Betay_ bende 5 haftalıktı galiba öğrendiğimde 15 ti kimyasal oldum ama kanamam başladıktan sonra bu sonuç çoktu yani düşmüştü daha
hmyrsena Betay_ 5 gün adet gecikmesiyle kan verdim beta 14 dü benimde adet tarihimle uyuşmuyor geç yumurtlama olabilir ya da geç döllenme ultrasona göre 10 haftaligim sat a göre 13 sıkıntı etmeyin
Drnrabn Myasminn kız sen bendensin ya sen nerelerdeydin şimdiye kadar😂canım şimdi nasılsın bebeği kalp atışını gördün mu
Betay_ Mommysu ben de tekrar vereceğim sizin yükselir umarım geç gebelik de olabilir yüksek yine de 🙏🏻🙏🏻
Joye Betay_ 2 gün arayla beta baktırıp artısına bakın. En az %60 artması lazım maalesef benımkıler artmamıstı aynı zamanda. İnşallah sziinki geç döllenmedir 🙏🏻
Betay_ Joye inşallah teşekkür ederim bana ümit verdiniz hayırlı olsun sizin de sağlıkla büyüsün gelsin 💖
Myasminn Drnrabn kız ben hep buradayım sen neredesin asıl, demek başka mucizelerde varmış 😂 20+4üz çok şükür kalp atışını 6 haftalıkken duyduk 😌
Myasminn Drnrabn ya evet öyleymiş, çoğu şeyimiz benziyor birbirine. İnşallah sende mutlu haberler alırsın. Bir dahaki kontrolün ne zaman?