irem10 Linaa90 hocam şahsen benim idarelere çok güvenim yok. 😁 Kanun yönetmelik bilmek gerekiyor yoksa hak yeniyor yada yoktan yere hevesleniyoruz
Linaa90 irem10 benim de yok o yüzden 2 kere sordum hocam emin misiniz falan diye ama evet dedi yoksa yönetmeliği ben de okudum hala fiilen çalışmadı gerekir yazıyor
Xname Bende şunu duydum doğru mu bilmiyorum 1 Ağustos’ta başlanılan görüşmelerde doğum izninin arttırılması maddeside varmış ama ne kadar bilmiyorum doğru mu onuda bilmiyorum bir yerde okudum sadece
Zzz11 Xname evet hocam toplu sözleşme maddelerinde yetkili sendika doğum izninin 32 haftaya çıkarılmasını talep ediyor. Bu ayın sonuna kadar belli olur muhtemelen. İnşallah kabul edilir ve hepimiz faydalanabiliriz.
Bebiskosuu Zzz11 merhaba bu sadece öğretmenler için mi geçerli tüm memurlar için mi bilginiz var mı acaba
Xname Zzz11 ayy inşallah kabul olur hocam ve çok iyi olur yoksa bizler çok zor durumda kalıyoruz rapor bulmak ya da ücretsiz filan bu ekonomide zor inşallah olur dua edelim hepimiz hamileyiz kabul olur ☺
Zzz11 Xname inşallah ☺️ kesinlikle haklısınız. 16 hafta doğum izni için çok kısa, 32 hafta bile yeterli değil ama en azından dediğiniz gibi ücretsiz izinle falan uğraşmayız. Dua edelim de olsun ☺️
Zzz11 Derin11 Google a Memur-Sen 7. Dönem toplu sözleşme metni yazıp görsellere bakarsanız orda tüm maddeleri bir arada görebilirsiniz.
Zzz11 adatuna bence 16 hafta olması haksızlık zaten. Özel sektörde de buna bir düzenleme getirilmesi gerektiğini düşünüyorum. Sadece memurlara böyle bir ayrıcalık olursa haksızlık olur
Rabia_91 Linaa90 hocam yazı geldi demiş idareniz. O yazıyı isteyebilir misiniz değiştiğine dair. Bizde kendi idaremize dönüş yapalım ona göre.