Linaa90 Kızlar bugün idarem aradı yaz tatile denk gelen gebeliği işletebiliyormuşuz yönetmelik değişti dedi bilginiz olsun okul açılana kadar çalışabilir alacağım ben de
Balbebek012 Linaa90 aktif çalışma olmadığı sürece yaza denk gelen doğum izinleri aktarılmaz 657 de böyle yazar. Aksi olması için genelge filan çılması lazım
Hil7889 Linaa90 acaba ilgili yazıyı isteme şansınız var mı idarenizden? Çünkü 32 çalışabilir raporunu aldım ben neredeyse 37 olucam bana aktarılmıyor dendi de. Sisteme işletmek için bile bin kere hatırlattım resmen.
Rabia_91 Linaa90 hocam yazı geldi demiş idareniz. O yazıyı isteyebilir misiniz değiştiğine dair. Bizde kendi idaremize dönüş yapalım ona göre.
Linaa90 Zzz11 ben de çalışamaz alacaktım Şuan 31 haftalığım işleniyor dedi emin misiniz dedim evet dedi ben bi Meb i arayayım öğreneyim dedim biz işliyoruz zaten dedi şaşırdım Garanti olsun kızlar rapor almadan idarenize sorun bence az değil bu 8 hafta sonuçta yoksa hastanelere para ver de rapor al
Zzz11 Linaa90 haklısınız siz yine de bir çalışabilir raporu alın ne olur ne olmaz . Kursunuz falan yoktu değil mi ?
Fderboz Ben her ihtimali düşünüp zaten çalışır almıştım benim komple gitti zaten tamamen yaza denk geliyor. Doğumdan sonra rapor işlenecek bakalım nasıl olacak ben de burada bekleyeyim. Eğer eklenirse benim için büyük ve güzel bir sürpriz olur.
Linaa90 Fderboz ben de 31 haftalığım Şuan haftaya alacağım rapor ya acaba idareden idareye değişiyor mu bazen öyle şeyler yapıyorlar ya biliyorsunuz siz de
Linaa90 Balbebek012 ben de öyle biliyordum bu yüzden 32 de çalışamaz alacaktım öyle diyince çalışabilir alayım o zaman hocam dedim tamam dedi bende şaşırdım doğrusu
irem10 Linaa90 657 öyle demiyor hocam siz bence il MEM yada bakanlığı arayın çünkü bu kanun açık net. Yönetmelik de çıkmamış baktım bulamadım.
Fderboz Linaa90 valla burası Türkiye hersey olabilir o yüzden ben garantiye almak adına temmuz başı çalışır raporu aldım gönderdim. Haftaya da nasipse doğumum olacak doğum raporu gönderince sisteme giriş yapacaklarını söylediler idare ile bugün konuştum hatta. Bakalım nasıl olacak ben beklemiyorum açıkçası yönetmelik açık ama 5 haftalık izin gelse hayır demem.
irem10 Linaa90 hocam şahsen benim idarelere çok güvenim yok. 😁 Kanun yönetmelik bilmek gerekiyor yoksa hak yeniyor yada yoktan yere hevesleniyoruz