Öncelikle herkese merhaba benim için güzel hikayemi yazma zamanı 40+1 de gelen meleğimin sürecine söyle uzunca başlayayım. En başından beri normal istiyordum daha çabuk toparlanmak icin ve kendimi ona göre hazırlamıştım tabi ileri derece hemoroitim olduğu için hep normal olmaz diye düşünüyordum ama engel olmadı şükür neyse devam edeyim benim 37+4 de kontrol esnasında sancım çıkmıştı acile yönlendirilip açılmama bakıldı fakat açılma yoktu eve gönderildim kanama su sancı düzene girerse gel denilmisti bende ara ara sancılarım artınca acilden giriş yapıp kontrol ediliyordum ama açılma olmuyordu aradan 1 hafta geçti belimde ağrılarla tekrat gittim bu arada şehir hastanesi takipliydim neyse nstde düzensiz sancım çıkmış yine açılma da 2 parmak denildi ama aynı gün başka doktorda 1 parmak dedi eve geri gönderildim bu esnada gerçekten daha çok stresli oluyor insan ilk doğum oldugu oçin 41 haftayi bulur denildi catım dar olduğu için bende bu esnada sürekli gidiyorum acile o esnada da her aksam yürüyüş yapıyorum duş alıyorum hareketler yapiyorum mide yanmaları ödemler yüzünden zor geçiyordu zaman ama yılmadan devam ediyordum hurma ananas herseyi denedim ama nafile 24 temmuz da 40 haftalık oldum ve kontrole gitmistim sancı düzensiz açılmanızda halen 1 parmak denildi o esnada benden suya benzer lekeler oldu ama gittigim hastanede suyun olup olmadığını ölcen makina olmadığından zeynep kamile gönderildim orada suyuma bakıldı nstye bağlandım yine açılma yine yoktu bu arada açılmayı tetikleyen seylerden biride sürekli alttan el ile kontrol etmeleri bence o gün içerisinde 3 kez bakılmıstı çünkü neyse suyumda sızmıyormuş geri eve gönderildim doktor bana açılma olmazsa 41+0 da suni vericez denildi bende yapacak bisey yok yuruyemiyorum yatamıyorum yeterki olsun demistim 25 temmuz sabahısat 5 de sıcaktan bunalıp lvaboya elimi yüzümü yıkmaya kalktım sonra lavabo ihtiyacı sırasında kanamam olduğunu gördüm fakat azdı eşime söyledim gidelim dedi bekle dedim şimdi değil yılmıştım çünkü her defasında gidip gelmekten neyse sabah 7 bucukta eşimi işe gönedermek için kalktım lavaboya gittim akim dedim kanama artmışı eşime söyledim bisey olur gidelim dedi bende oflaya puflaya hazırlanıp çıkıp gittik ve yine bakıldı edildi açılma 1 parmak sancı az denildi kanama da bebek kanala iyice inmiş yumuşama oldugundan normal denildi eve gönderildim eşim ise gitti bende evde uzandiyordum neyse saat 3 de hafif belimde ağrılar başladı ama hiç tatmadığım ağrılar 10 dakikada bir geliyordu saat 4 oldu 5 dakikaya indi sancılar ama ben nasıl bağırıyorum kardeşim yainmdaydi eşimi aradi eşim geldi hemen hastaneye gittik ama anlamıştım o gün doguracağımı sancılarıma bakıldı 5 dakikada bir açılma 2 parmak denildi evin uzaksa hastane bahçesinde 2 saat yürü tekrar gel kontrol edelim denildi evim uzak değildi ama ben gitmeyecegim bekleyeceğim dedim o esnada sancılarım çok ağrılıydı ordaki kadınlar sancın geldiğinde çömel kallk dedi bende tamam dedim bahceye çıktım saat 18 sularıydı bana sancı geldikce eğildim ama varya dayanamıyorum yürüyüş yapıyorum bi yandanda neyse oturduk biseyler atıştırdık kafeterya da ama ben oturamiyorum bile belimdeki ağrıdan arabaya gidip oturalim dedik biraz ben nasıl bağıriyorum ama görmeniz lağzım eşim durmadan dakika tutuyor erkek kardeşim belime masaj yapıyor sancılar 2 dakika ya indi sonra 1 dakika derken 1 saat 50 dakika sonra eşim burda dogurucan gel bi baktıralım maafoldun diyordu en son bende tamam diyip tekrar baktırmak icin giriş yaptım neyse nstye baglandım dogum sancım başlamış açılmana bakıcaz denildi bide ne görsün doktor 5 santim sen ne yaptın ya dedi çok güzel dedi ama lütfen ıkınma yatısını yapalım doğumhaneye yetiş dedi sanki elimde de 😂 neyse annemler görümcem eltimler o esnada hepsi gelmiş kapıda bavulum bekliyorlarmış ben sancıdan kıvranıyorum ben dedimki lavabom geliyo napicam dedim o esnnada yat tekrar bakalim dedi bende lutfen dayanamiyorum artık yatış yapın dedim ama bakalım ne olur nolmaz denildi açılma 6 olmuştu sancı 1 dakikaninda altındaydı bi vuruyordu ben bağırıyodum o esnada yatış icin belgeler imzaliyorum tabi iyice çıldırdım annem bi yandan sakinlestirmeye çalısıyordu hemen taşımayı çağırın dogurmak üzere falan diye hemşireler bağırmaya başladı taşiıma geldi beni hemen doğum haneye çıkardılar eşim falan o esnada dışarıdaymış göremedim çıkarken bi annem bavul ben yukarı çıktık üzerimi çıkarmamı söylediler doğum yapacağim yeri önceden görmüştüm gebe okuluna gittiğimden neyse açılmama bakıldı 7 santim olmuş maaşallah ne yaptın sen ya denildi ben hep dua ettim o esnada duramiyorum yerimde bile beni sakinlestirmek icin konusturmaya çalışıyordu ebeler çok güzel nefes alıp vermen gebe okulunami gottin naptin falan dediler bende evet falan diyordum neyse doğum yapacağım odaya gittim oda da plates topu falan hersey vardi orda doğum yapip orda dinlecektim neyse nstye baglandım ama duramiyorum yine tabi nst benim canımı çok yakıyordu kıvranıyordum tabi annem dayanamadı kapıya çıktı ebeleri çagırdi açılmama bakıldi 8 santim olmuş dediler plates topunda hareketler yaptim falan çömeldim yine o esnada birazdan seni doğuma alıcaz sakin ol falan denildi bende tamam falan diyorum ama nefesim kesiliyordu artık sancıdan eveet doğum başladı catala uzan denildi bende uzandım kontrol ediliyor falan 9 santim olmuş hadi sancı geldikce ıkın denildi bende tamam dedim bir ıkındım sonra kendimden gectim o esnada da bebegi görüyoruz hadi devam devam diyorlar benim gözler gidiyordu artık dualar ediyorum falan sancı geldiginde ıkın denildi bende tamam dedim ıkındım o esnada biseyler konuşuyorlar ama anlamıyorum ben tabi annenin nabzı düstü denilmis anneme bebeğinde bir tur kordonu dolanmış ondan zorlaniyor denildi kesi atıldı ama umrumda degil o anda belim kırıloyordu çünkü ama hissetmedim desem yalan olur hissettim yani sonra ıkın denildi yine bende var gücümle ıkındım sonra tamamdırr geldi dediler gözlerimi bi açtım bi rahatladım bi rahatladım anlatamam kızımı yanıma alıp ağlattılar o esnada gözüm ordaydı doktorlarda beni temizliyorlardı kızım ağlamaya başlayınca ben de sevincimden gözümü o taraftan alamadım hemsire babası renkli gözlü mu fiye sordu yok dedim bende oda kahverengi gözlerimiz dedim ama bu bebiş renkli gozlu denildi gamzeleri de sana çekmiş o zaman denildi varmı diye sordum bak denildi öyle güzeldiki gamzeleri gözleri maasallah saçlıda annesi ör hen denildi bende güldüm falan ilk temas falan yapildi kontrolleri yapildi bebegim hep yanimdaydi dikilirken uyuşmadim tam 3 kez uyusturmaya çalışıldı ama artık nafile hissediyordum yani kendi yırtığım küçükmüş onların kesisi ictenmiş oda kordon dolanmasindan denildi neyse dikildim bebeğimi emzirmeye çalıştım falan sütüm vardı ama meme ucu yoktu hemsire de dirayeli bi sekilde zorlaya zorlaya emzirmeye çalıştı çünkü mama vermek istemiyordum ama mecbur ilk saatler verildi çünkü ucu yoktu mememim sonra bende 2 saat sonra ayağı kalktım yürüdüm falan ısrarla meme vermeye çalıstım ama mama da veriyorduk mecbur ama kusuyordu hep beni zorlayan bi bu bide hemoroitim oldu çünkü ıkınırken patlama derecesine gelmiş dikişler değilde hemoroid yüzünden oturamadım yatamadım sonra saatler geçti 26 temmuz öğlen odamızı değiştirdik 2 kişilik odaya çıktık kızım artık aç kalmıştı resmen bende şırıngayla mememin ucunu çıkardım ağzına teptim ve aonuç emmeye başladı sonra ucu da çıkmaya başladı 24 saat sonra çıkış yapmak istediğimi söyledim kabul etmediler sabah çıkısınız olucak gece 2 de çıkamazsiniz denildi bende hemoroid yüzünden çıkmak için direndim ve çıktık evimize geldik ben evde bakımlarımı daha rahat yaptım hemoroid ağrısı 1 hafta cektim geçti şükür kızım da da sarılık oldu ama sınır altinda oda ilk gün aç kalmış ondan ama şükür onuda atlattık şuanda var ama az yani emdikce geçiyor şükür şuanda bende kızımda iyyiz tabi lohusalık çok duygusal geciyor ama olsun onun cennet kokusu beni huzuruma kavusturuyor ilk günden beri kendi ihtiyaclarimi kendim yapiyorum annem yanimda kaldi bi kac gun ama yinede kendim yaptim yani doğumdan sonra çokta dinledim denilemez bugun tam 14 günlük olduk meleğimle şimdi bunları yazarken memede kirpiklerine bittiğim neyse kızlar baya uzun oldu üşenmeden okursanız helal olsun yani 😂 detaylı yazmaya çalıştım bu arada saat 21 30 yada yatışim yapıldı saat 23 40 da kuçağımdaydı bebeğim sormak istediğiniz bişey varsa sorabilirsiniz 🥰🤗