Kızlar merhaba en son adet tarihim 25 temmuz ve bebiş denedik bu ay ovulasyon takibi yapmadım beklenen adet tarihim 20 Ağustos meraktan bugün test yaptım negatif çıktı sabah yaptığım test ve akşam üstüne doğru peceteye sildigimde kan geldi günlük ped koydum kahverengi kan gelmeye başladı 12 gün var adetime yerleşme olabilir mi yaşayan var mı