Aysee1123 Slly 18 den sonra çıktı benim karnım oda çok az. Bu haftalarda mümkün değil daha 2-3 gram birşey o ☺️
denizom Slly normal tabiki. 23 te azcık çıkmıştı. Ben 5.500 aldım hamilelikte. Bebeğin kilosu ve suyu vardı bende çok şükür dkdkkdk
mybaby4 Aysee1123 2 3 gram değil canım. 16.haftada 170 gram dedi doktor. Ayrıca göbek sadece bebeğin gramindan dolayı çıkmaz. Bebeğin eşi de var. Benimki 13.haftada belli oldu göbeğim. Kişinin vücut yapısına bağlı değişir bu
Ilkannelik41 15-16da çıktı 24 teyiz şuan baya belli dışarıdan gebeş olduğum hele akşama doğru daha çok cikiyo
Bilgekpn Slly 15+5 bu hafta yeni yeni belirmeye başladı kıyafetler de dikkatli bakınca belli oluyor benim 2. Gebelik olduğu için erken çıktı göbeğim sanırım ilk gebeliğim de 17-18. Haftalar da çıkmıştı bir de zayıf olduğum için belli oluyor haliyle
leylaAraf İlk gebeligimde 20li haftalarda çok çıktı ama bu ikinci daha 13haftalugiz ama daha hızlı çıktı karnim
Ezgikaynak 30.haftadayım çok nadir bazı günler belirginleşiyor onda da gazım olduğunu düşünüyorum. Onun dışında belirgin bir göbeğim yok ne yazık ki. Bu yüzden ulaşım araçlarında kimse bana yer vermiyor belki göbeğim olsa ayakta gitmem:D