Ao526- Zakire_ela 38+3 dü. Doğum kendiliğinden başlarsa acil sezeryan olursun benim fikrim planlı sezeryan dedi doktorum. Acil olur ise Doktorumdan başka biriyle doğum yapma fikri korkutucu geldi 😂
Cansuu41 edaisikkaya benimki 37 de döndü daha zamanın var canım rahat ol ayrıca dönmezse sezeryan olursun önemli olan sağlığınız😊