miniginannesi-1 22 haftadayız çok şükür iki gündür regl ağrısı gibi kasıkda ara ara olan ağrılarım çoğaldı doktorum kanama olmadığı sürece korkma dedi biraz da halsizlik var sizlerin nasıl gidiyor
Honeyss miniginannesi-1 20+5 bende halsizlik var ağrı bazen oluyor normalmis o da siz alışveriş başladınız mi
Baturalpinannesi miniginannesi-1 bizde 22.haftadayiz halsizlik hat safhada sürekli yatasim var elimi kolumu kaldırmak bile istemiyo canım ama imkansız 3 yaşında afacan bir oğlum var ☺️ ama onların canı sağolsun iyi olsunlar da o bana yeter ☺️🥰
yesilkahve miniginannesi-1 bizde bugün 22 olduk. Aynı bende de halsizlik ve baş ağrısı var yerimden kalkmak istemiyorum ama iki yaşında oğlum var mecburen hep ayaktayım 🤦🏻♀️
zumrasmom1 miniginannesi-1 23+2 aşırı idrar yolu enfeksiyonu var. Bel agrisi karın ağrısı uğraşıyorum. Damardan antibiyotik verilecek inşallah faydası olur. Onun haricinde iyi gidiyor
Yagizmom06 Bende 24 haftalığım halsizlik bende de hat safhada ama kasık ağrısı falan yaşamıyorum korkma ama en iyi bilgiyi doktorun vermiş kendini yorma sürekli dinlen bol su iç sıcaklardan da olabilir
miniginannesi-1 Yagizmom06 teşekkür ederim canım insan korkuyor yinede sağlıkla alalım inşallah kucağımıza
miniginannesi-1 Honeyss yanlız değilmişim demekki ağrılar da korkuyor insan ister istemez 😞 sağlıkla alalım inşallah kucağımıza ❤️ evet canım bı kaç adet zıbın takım filan aldım sen başladın mı
_mom3434 Honeyss Ben başladım alışverişe iyi ki başlamışım şuan bebek arabası ve bebek odasından 10 bin kârdayım 😅
_mom3434 Baturalpinannesi Bende 22 hafta😊gerçekten hiçbişi yapmak istemiyorum sadece ye iç yat modu aktif 😂
miniginannesi-1 Baturalpinannesi bende aynı şekildeyim sürekli yatmak istiyorum Allah bağışlasın canım inşallah sağlıkla kucaklarımıza alırız ❤️ peki sende de oldumu dönemde ağrı
Pinarcey1 Haftadan bildiriyorum kasık ağrısı baş dönmesi olacaktır o haftalarda korkmayın normal bebeğiniz büyüyor🤗yorum yapayım dedim bende korkuyordum
Ezgikrgz _mom3434 Çok iyi yapmışsınız bende çoğu şeyini aldım odası arabası kıyafetleri beşiği hatta deterjanlarından şampuanına gün geçtikçe herşey artıyor 😂🤭
miniginannesi-1 yesilkahve bende aynı şekilde bıraksalar hiç kalkmam maşallah Allah bağışlasın sağlıkla alalım inşallah kucağımıza❤️
miniginannesi-1 zumrasmom1 çok geçmiş olsun canım karın ağrısı nedeniyle mi anladın enfeksiyonu yoksa yanma mı vardı sağlıkla alalım inşallah kucağımıza ❤️
Bebegim_38 zumrasmom1 23+3 Bende de idrar yolu enfeksiyonu oluyor ara ara, ilaç kullanıyorum sıfırlanmıyor. Bol su iç diyor doktor içiyorum ama yeterli gelmiyor galiba.
miniginannesi-1 Bebegim_38 büyük ihtimal bı kaç güne bende yapışıcam yerlere sıcaklar halsizlik derken 😁🤦