mnli orası da öyle yeni daha çok erken ama işte inanın aynada kendini görünce ağlıyorum birde özgüven hiç kalmamış düşün ki duştan çıktım geçen gün üstümü giyerken eşim odaya girdi hemen bornozu çektim üstüme görmesin beni oyle bu gobekle catlaklarla diye hatta kızdı eşim neden biyle yapıyorsun diye ama işte üzülüyorum ben halime