Alpveannesi oy oy oy sen baya seker kupune giriyormussun canim ya. Ben senin kadar yeseydim herhalde sekerim tavan yapmış olurdu simdide yalanarak bakardim herseye😀😀😀. Neyse ya Allahtan az kaldi 2.5 ay daha sabrediverirsem dikkat edersem insaAllah dogum yapmış olucam. Biter herhalde bu gebelik sekeride o zamanda. Yani bitsin noooolur🤣🤣🤣