reflesha Evet aynen oyle. Hba1c 4,6 cikmis gerci. Seker yuklemesinden sonra nasil 157 cikti anlamadim. Bu seker yuklemesi iyi hosta bence yapilis sekli hic mantikli degil. Hangi aklibasinda insan 50 gram sekeri ac karnina tuketip uzerine bir de su falan icmeden hareket etmeden malak gibi oturiyor ki normal hayatta. Doktora danisicam simdi tam tekmil bir kahvalti sonrasi olcum yapsak olmaz mi diye.