naz_ozz Ayssee20 Benimde ilk evet bendede var nasıl olacak acaba diye hep düşünüyorum ama inşallah çok güzel bir şekilde büyüteceğiz🤭🙂
elifesinylcn Ayssee20 bende de su falan gelmedi de muayene sonrası doktor nişanda ağzındaymış zaten o da geldi dedi🥲 kanaman olabilir dedi hatta bi kaç gün. Ama hala klasik sancılar dışında ne bi kanama bi kramp ağrı yok hala😅
Ayssee20 elifesinylcn hayırlısı çok değişik herkeste herşey cok farklı gerçekten Rabbim saglikla kucagmiza almayı nasip etsin gerçekten şu aralar cok aşırı zor geçiyor
Mrverkt06 Ayssee20 gram korkum yok yanımda kimse olmasın kendim bakarım diyorum hatta kimseye güvenerek çocuk yapmadık sonuçta etrafımdaki insanlar beni daha da sinirlendiriyor 😂