Ben 2 sezeryan dan sonra 3 çocuğunu zorunlu koşullardan dolayı evde kendim doğum yaptım. Uzaktan ebemim dediklerini yaptım. Bol bol sıcak tarçınlı çay içtim her sabah zeytin yağı içtim. Ve şırınga ile vajinadn da içeri gönderme yaptım. Hiç oturmadim sürekli merdiven çıktım. Ve sıcak suda duş aldım. Harika ama harika bir duygu gerçekten. Sezeryandan sonra normal doğum yapmak . Dünya varmış diyorsunuz. Ve hiç yırtılmasız oldu. Doğumunu anlatsam o kadar imkansız birsey imkan dahiline girdi ve kızım doğdu. Rabbim sizlerde kolaylık versin 🌸