papatyaseveranne alttan muayene ettiğinde çatımın uygun ama kemiğin dar olduğunu ve 3500 kg üzeri olursa zor bir doğum olacağını söyledi o yüzden dedi. Geçen hafta nstde sancı vardı ama ben sadece bebeğin hareket ettiğini hissediyordum hala aynı şekilde devam ediyor.