Selcennnn Aslyllmmaazz hayırlısı olsun sağlıcakla kucağıniza alın inşallah. Neden suni veriyolar peki
Aslyllmmaazz SKayaa henüz hiç ağrım olmadi yaklaşık 2 saattir serum veriliyor kasılmalar oluyormuş ama ben hissetmiyorum alttan muayene ile doktor uyarmak istiyorum dedi hafif kan geldi sonra ebe iki kez alttan muayene etti pıhtılı epey bir kan nişan geldi
CnsLpsNc Ay lütfen doğumdan sonra her şeyi tüm süreci ayrıntılarıyla yazın. Sağ salim gelsin minik 🙏🏻
fbulut97 Aslyllmmaazz Rabbim yardımcın olsun inşallah hızlıca açıklığın ilerleyip kucağına alırsın bebeğini🙏
etkafa Aslyllmmaazz canım bi sorun mu vardı niye doğuma aldılar ben 40+2 oldum hala eve gönderiyorlar 🙄🙄🙄
papatyaseveranne Vildanozhan merhaba, neden 41i beklemiyorlar acaba kendi sancınız için? Bir sıkıntı mı var yoksa doktor böyle mi istiyor