Kızlar şeker yüklemesi yaptırmadım men doktoruma da istemediğimi söyledim oda 1 hata ölçelim evde takip et dedi tokluklarım hep yüksek cıktı ve. Dahlıye doktoruna yönlendiridi oda 3 aylık takıp aclık tokluk şekerime baktı herşey normaldi ama yine diyetisyene gönderdi diyetisyen de ekmek kavun karpuz pirinç patates yeme dedi öğün atlama dedi bende bugün dediklerini uyguladım tambugday ekmek yedim kahvaltıda ama şekerim Tokluk 1. Saat sonra 162 cıktı anlamadım Sizdedr böyle olan var mı diyete başlıyan yardımcı olurmusumuz