Merhabalar nasılsınız. 17+5 ‘ iz her şey yolunda çok şükür sizlerde durumlar ne nasılsınız. 4 gün önce gittiğim kontrolümde %70 kız denilen cinsiyetimiz %90 a çıktı 💕 umarım bu saatten sonra değişiklik olmaz. Detaylı ultrason için heyecanlıyım. Doktorum da tekrar Afp mom testi Alt, Ast, Torc Toksoplazma tahlilleri için kan ve idrar örneği aldı. Umarım temiz çıkar 🕊️