yenibirannis kötü düşüncelerden ve yazılardan olabildiğince uzaklaştırdım kendimi pozitif şeyler izliyorum ,okuyorum. Bazen ınstagramda doğumla ilgili videolar denk geliyo onları izledikçe duygulaniyorum gün sayıyorum bende o anı yaşamak için , tamam belki bazı şeyler canımızı yakıcak olsada yine de kendimizi rahatlatmamız ve pozitif olmamız gerek eşimiz de destek oluyosa daha ne olsun dimi ama ☺️☺️😀